FAQ

Nasz magazyn

Czy wszystkie produkty ze sklepu internetowego Finaldrive-trackmotors są dostępne?

- Tak, wszystkie produkty są dostępne w magazynie i gotowe do wysyłki. 

 

Co mam zrobić, jeśli potrzebuję pomocy?

- Zawsze możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który pomoże Ci znaleźć właściwą przekładnię główną do Twojej maszyny i odpowie na wszelkie pytania. 

 

Dostawa

Czy Finaldrive-trackmotors dostarcza produkty do wszystkich krajów?

- Oferujemy wysyłkę na cały świat. W przypadku zamówienia na terenie Europy dostawa jest bezpłatna! Jeśli złożysz zamówienie poza Europą, pobierana jest opłata zależna od

  kraju, do którego przekładnia główna ma zostać dostarczona. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. 

 

Jak uzyskać bezpłatną dostawę?

- Przejdź do naszego sklepu  i kup przekładnię główną.

 

Dlaczego oferujecie darmową dostawę?

- Aby ułatwić naszym klientom zakupy. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Obowiązuje podana cena. 

 

Czy obowiązują jakieś dodatkowe koszty lub opłaty?

- Nie, dla zamówień na terenie Europy nie pobieramy żadnych dodatkowych kosztów ani opłat.

 

A jeśli mieszkam poza Europą?

- Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać informacje o kosztach transportu do Twojego kraju. 

 

 

 

Kiedy otrzymam zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie zostanie złożone przed 14:00 UTC +1, wyślemy je jeszcze tego samego dnia.

- Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki umożliwiającym łatwe śledzenie swojego zamówienia do momentu jego otrzymania. 

 

Z jakimi firmami przewozowymi współpracuje Finaldrive-trackmotors?

Wysyłamy nasze produkty, korzystając z usług TNT, Schenker i GLS.

 

Instrukcja montażu i instalacji

Czym jest instrukcja montażu i instalacji?

- To dokument zawierający wskazówki, dzięki którym montaż przekładni głównej jest łatwy i wygodny. 

 

 

Dlaczego Finaldrive-trackmotors oferuję tę usługę?

 - Chcemy jak najlepiej wspierać naszych klientów w prawidłowym i łatwym montażu nowej przekładni głównej.

 

Jak uzyskać instrukcję instalacji? 

- Do przekładni głównej dołączona jest instrukcja instalacji.  

 

Co zrobić, jeśli do przekładni głównej nie jest dołączona instrukcja instalacji?

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, podając numer zamówienia, a nowa instrukcja zostanie wysłana pocztą. 

 

Co mam zrobić, jeśli mam pytania dotyczące instrukcji instalacji? 

 - W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.

 

Skąd mam wiedzieć, że przekładnia główna będzie pasować do mojej maszyny?

- Jesteśmy ekspertami, jeśli chodzi o przekładnie główne, a nasi pracownicy mają duże doświadczenie w branży. Jeśli posiadasz maszynę, która nie została wyszczególniona na naszej stronie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który z przyjemnością pomoże Ci znaleźć optymalne rozwiązanie. 

 

Metody płatności

Jak zapłacić za zamówienie?

Akceptujemy karty VISA i Mastercard. W razie wątpliwości przyjmiemy płatność przelewem bankowym za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta.

 

Jak otrzymać fakturę?

- Fakturę otrzymasz pocztą elektroniczną, gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki.

- Jeśli nie otrzymasz faktury, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

 

Status zamówienia

Fakturę otrzymasz pocztą elektroniczną po wysłaniu zamówienia wraz z łączem do śledzenia przesyłki.

 

Zwroty

Czy mogę zwrócić przekładnię główną?

Jeśli chcesz zwrócić swoją przekładnię główną, musisz otrzymać pisemną zgodę naszego Działu Obsługi Klienta.

 

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić przekładnię główną na inną?

Tak, istnieje możliwość zwrotu pieniędzy lub wymiany przekładni głównej, jeśli spełnione są poniższe wymagania:

- Brak widocznych śladów użytkowania (brak zarysowań, brak otwarcia portów)

- Oryginał faktury należy odesłać wraz z przekładnią główną lub wysłać pocztą elektroniczną.

- Do przekładni głównej muszą być dołączone wszystkie instrukcje i musi się ona znajdować w oryginalnym opakowaniu.

- Przekładnia główna musi do nas dotrzeć w ciągu 15 dni kalendarzowych.

- Klient jest pokrywa wszystkie koszty wysyłki zwrotnej.

- Zwrotom nie podlegają zamówienia specjalne ani produkty używane.

 

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, ile czasu zajmie mi odzyskanie pieniędzy?

- Gdy Dział Obsługa Klienta otrzyma zwracaną przekładnię główną, sprawdzi wszystkie wymagania i zatwierdzi zwrot pieniędzy, pieniądze zostaną odesłane na Twoje konto. 

 

Jak zgłosić zwrot? 

Aby zwrócić produkt, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod adresem [email protected].

 

Czy muszę przesłać plik/zdjęcie?

- Naszym klientom zalecamy przesłanie zdjęcia przekładni głównej, aby przyspieszyć proces jej zwrotu.

Należy pamiętać, że wypełniając wniosek o zwrot, nie zawierasz automatycznie z naszym Działem Obsługi Klienta pisemnej umowy o zwrot. Zwrot musi najpierw zostać zatwierdzony.