Czy wszystkie produkty w sklepie internetowym zwolnica-trackmotors są dostępne do zakupu?

Tak, wszystkie produkty są dostępne na magazynie i gotowe do wysyłki.

Co jeśli potrzebuję pomocy w jakiejś sprawie?

Zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta. Pomogą Ci znaleźć odpowiednią zwolnicę do Twojej maszyny i odpowiedzą na wszystkie pytania, jakie możesz mieć.

Czy Final Drive A/S wysyła do wszystkich krajów?

Oferujemy dostawę na całym świecie. Dostawa w Europie jest bezpłatna! Opłaty za wysyłkę do krajów spoza Europy różnią się. Prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Jak uzyskać darmową dostawę?

Przejdź do naszego sklepu i po prostu kup zwolnicę.

Dlaczego oferujecie darmową dostawę?

Żeby ułatwić klientom zamawianie. Nie ma dodatkowych opłat. Cena, którą widzisz, to cena, którą płacisz.

Czy będą jakieś dodatkowe koszty?

Nie, nie będzie żadnych dodatkowych kosztów, o ile Twoje zamówienie jest wysyłane do miejsca docelowego w Europie.

Co jeśli mieszkam poza Europą?

Prosimy o kontakt z naszym wsparciem w sprawie kosztów przewozu do Twojego kraju.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Jeśli zamówienie jest złożone przed 14:00 UTC +1, wyślemy je tego samego dnia.

Jak tylko Twoje zamówienie opuści nasze magazyny, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, dzięki któremu łatwo śledzić zamówienie do momentu dostarczenia go pod Twoje drzwi.

Z którymi firmami przewozowymi współpracuje Final Drive A/S?

Wysyłamy nasze produkty za pomocą firm TNT, Schenker i GLS.

Jaki jest podręcznik montażu i instalacji?

To wytyczne mające na celu ułatwienie montażu Twojej zwolnicy w sposób łatwy i wygodny dla Ciebie.

Dlaczego Final Drive A/S oferuje ten serwis?

Dążyliśmy do jak największego wsparcia naszych klientów i pomocy w instalacji nowej zwolnicy w sposób poprawny i łatwy.

Jak uzyskać instrukcję montażu?

Kiedy otrzymasz swoją nową zwolnicę, instrukcja montażu będzie dołączona do paczki.

Co jeśli instrukcja montażu nie jest dołączona do zwolnicy po jej otrzymaniu?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta podając numer zamówienia, a wyślą nowy instruktaż pocztą.

Co jeśli mam pytania dotyczące instrukcji montażu?

Zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta w razie jakichkolwiek pytań.

Jak dowiedzieć się, czy zwolnica będzie pasować do mojej maszyny?

Jesteśmy ekspertami, jeśli chodzi o zwolnice, i nasi pracownicy mają dużo doświadczenia z tymi produktami. Jeśli masz maszynę, której nie ma na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a z przyjemnością pomogą Ci znaleźć idealne rozwiązanie.

Jak zapłacić za moje zamówienie?

Akceptujemy karty VISA, Mastercard, PayPal, Google Pay i Apple Pay. Akceptujemy również płatności za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta przelewem bankowym.

Jak otrzymam swoją fakturę?

Otrzymasz fakturę drogą mailową, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Status zamówienia

Otrzymasz fakturę drogą mailową, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Czy mogę zwrócić moją zwolnicę?

Tak, w ciągu 30 dni kalendarzowych. Jeśli chcesz zwrócić swoją zwolnicę, musisz mieć pisemną zgodę naszego działu obsługi klienta.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić zwolnicę?

Tak, można otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić zwolnicę, jeśli spełnione są poniższe warunki:

- Brak widocznych śladów użytkowania (bez rys, bez otwierania portów)

- Oryginalna faktura musi być odesłana wraz z zwolnicą, lub wysłana drogą mailową.

- Zwolnica musi zawierać wszystkie instrukcje obsługi i oryginalne opakowanie.

- Musimy mieć zwolnicę z powrotem do nas w ciągu 30 dni kalendarzowych.

- Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

- Zamówienia specjalne lub używane produkty nie mogą być zwracane.

Jeśli zatwierdzisz zwrot, ile czasu zajmie mi uzyskanie zwrotu pieniędzy?

Po otrzymaniu przez obsługę klienta zwróconej zwolnicy, sprawdzeniu wszystkich warunków i zatwierdzeniu zwrotu, pieniądze zostaną wysłane z powrotem na Twoje konto. To zajmuje 2-7 dni roboczych.

Jak złożyć zwrot

Prosimy skontaktować się z naszym zespołem wsparcia pod adresem info@finaldrive-trackmotors.com, aby złożyć zwrot.

Czy muszę przesłać plik/zdjęcie?

Zalecamy naszym klientom przesyłanie zdjęcia zwolnicy, aby przyspieszyć proces zwrotu.

Proszę zauważyć, że wypełniając wniosek o zwrot, nie oznacza automatycznie posiadania pisemnej zgody naszego działu obsługi klienta, dopóki nie zostanie zatwierdzony.