Zasady wysyłki

Final Drive A/S ("my" i "nasza firma") jest operatorem strony (https://www.zwolnica-napedjazdy.pl/) ("Strona internetowa"). Przy składaniu zamówienia za pośrednictwem tej Strony internetowej zgadzasz się na poniższe warunki. Są one dostarczane w celu zapewnienia, że obie strony są świadome i zgadzają się na tę umowę, aby wzajemnie chronić i określać oczekiwania wobec naszej usługi.

 

1. Ogólne

W zależności od dostępności produktu. Staramy się utrzymać dokładne informacje o dostępności produktów na naszej stronie internetowej, ale czasami może wystąpić nieścisłość w ilości dostępnych produktów, i nie będziemy w stanie dostarczyć wszystkich zamówionych przedmiotów w momencie zakupu. W takim przypadku dostarczymy dostępne produkty i skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się, czy wolisz poczekać na uzupełnienie brakującego towaru, czy też wolisz, abyśmy dokonali zwrotu środków.

 

2. Koszty wysyłki

Oferujemy darmową wysyłkę wszystkich zamówień w Europie. Zamówienia złożone spoza Europy otrzymają ofertę dodatkowych kosztów związanych z wysyłką.

 

 

3. Warunki dostawy

Zamówienia złożone przed godziną 14:00 / 02 PM - (UTC+01) zostaną wysłane tego samego dnia, w przeciwnym razie następnego dnia roboczego.

3.1 Czas przesyłki

Generalnie przesyłki wewnątrz Europy są w drodze przez 2 - 6 dni.

 

3.2 Czas przesyłki międzynarodowo

Przesyłki międzynarodowe (spoza Europy) zazwyczaj są w drodze przez 4 - 12 dni. Czas ten znacznie zależy od wybranego kuriera. Jesteśmy w stanie podać bardziej dokładną szacunkową datę dostawy, gdy dokonujesz wyboru kuriera podczas realizacji zamówienia.

 

3.4 Zmiana adresu dostawy

Nasze magazyny pracują od poniedziałku do piątku w godzinach standardowych (poniedziałek-czwartek: 09:00-17:00, piątek: 09:00-15:00), z wyjątkiem dni świątecznych, w których magazyn będzie zamknięty. W tych przypadkach podejmujemy kroki w celu zminimalizowania opóźnień w dostawie.

 

3.5 Zmiana adresu dostawy

W przypadku zmiany adresu dostawy możemy dokonać zmiany adresu w dowolnym momencie przed dokonaniem rezerwacji/wysłaniem zamówienia.

 

3.6 Produkty niedostępne

Jeśli produkt jest niedostępny, poczekamy, aż będzie dostępny przed wysłaniem Twojego zamówienia. Produkty już znajdujące się w zamówieniu zostaną zarezerwowane, podczas oczekiwania na dostępność tego produktu.

 

3.7 Przekroczenie czasu dostawy

Jeśli czas dostawy przekroczył przewidywany czas, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli przeprowadzić śledztwo.

 

4. Powiadomienia o śledzeniu

Po wysłaniu przesyłki klienci otrzymają link do śledzenia, za pomocą którego będą mogli śledzić postęp swojej przesyłki na podstawie najnowszych aktualizacji udostępnionych przez dostawcę przesyłek.

 

5. Paczki uszkodzone w transporcie

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona w transporcie, jeśli to możliwe, odrzuć paczkę od kuriera i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez twojej obecności, skontaktuj się z obsługą klienta, aby dowiedzieć się, co robić dalej.

 

6. Cła i podatki

6.1 VAT (Podatek od wartości dodanej)

Standardowo cena jest obliczana w sklepie, ponieważ klient jest traktowany jako firma posiadająca numer VAT.

Wewnątrz UE (cena w koszyku to cena końcowa, nie zostaną dodane żadne dodatkowe opłaty):
Osoba prywatna (bez numeru VAT): VAT zostanie doliczone do ceny, zobacz cenę z VAT na stronie produktu, który chcesz kupić lub w koszyku.
Firma (z numerem VAT): Do zamówienia nie zostanie doliczony VAT.

Poza UE:
Do zamówienia nie zostanie doliczony VAT.

 

7. Anulowania

Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia, jesteśmy w stanie zaakceptować anulacje w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.

 

8. Ubezpieczenie

Paczki są ubezpieczone na wypadek zgubienia i uszkodzeń do wartości określonej przez przewoźnika.

 

8.1 Proces dla uszkodzonej paczki w transporcie

Przetworzymy zwrot lub wymianę tak szybko, jak tylko przewoźnik zakończy swoje dochodzenie w sprawie roszczenia.

 

8.2 Proces dla zgubionej paczki w transporcie

Przetworzymy zwrot lub wymianę tak szybko, jak tylko przewoźnik przeprowadzi dochodzenie i uzna paczkę za zagubioną.

 

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące naszej Polityki prywatności, nie wahaj się skontaktować z nami.

Final Drive A/S
Bodøvej 8
8700 Horsens
Dania
DK33397542

Skontaktuj się z obsługą klienta (UTC+1 od poniedziałku do czwartku: 09:00-17:00, a w piątek: 09:00-15:00):

E-mail: info@zwolnica-napedjazdy.pl
Telefon: +45 60178150